63 Days Demo
Urodziłem się w pierwszym pokoleniu wolnej Polski, po 123 latach okupacji. Dorastałem z myślą, że nikt nigdy więcej nie odbierze nam wolności, jednak napaść Niemiec na Polskę i wybuch wojny rozwiały moje nadzieje. Takich jak ja jest wielu. Jesteśmy wściekli, zmęczeni, ale zarazem zdeterminowani. Musimy walczyć, by móc znów żyć jak ludzie. Czujemy, że mamy tylko jeden wybór: zemścić się i odzyskać wolność dla naszego miasta i narodu. Albo zginąć, próbując.
Nasze szanse są nikłe, a wróg silny. Jesteśmy jak bracia i siostry, umocnieni duchem walki, polegamy na sprycie i pracy zespołowej. Ale czy to wszystko wystarczy?
Gdziekolwiek zaprowadzi nas to powstanie, nasza odwaga będzie na ustach przyszłych pokoleń. Ci z nas, którzy przetrwają, opowiedzą naszą historię. Będziemy rozważni i nieustraszeni.
Znamy Warszawę na wylot i wykorzystujemy to. Niemcy obracają ją w ruiny, a w nich łatwiej nam walczyć.