7 Billion Humans
İnsanlardan oluşan kendi paralel bilgisayarının içindeki bulmacaları çözmek için ofis çalışanlarından oluşan sürüleri otomasyona geçir. Ödüllü Human Resource Machine'in heyecan verici devam oyunu. Şimdi Daha Fazla İnsanlı!
Yepyeni bir programlama dili! Human Resource Machine Assembly üzerine kuruluydu ve tek bir çalışan tarafından yürütülüyordu. 7 Billion Humans ise bir sürü çalışanın aynı anda yürütebileceği yepyeni bir dil sunuyor.
Stres mi bastı? Artık kariyerinin yükselişini kolaylaştırmak üzere yardımcı ipucu ve "atlama" sistemleri var.