7 Billion Humans
Automate swarms of office workers to solve puzzles inside your very own parallel computer made of people. A thrilling followup to the award winning Human Resource Machine. Now With More Humans!
A whole new programming language to enjoy! Where Human Resource Machine was based on Assembly and executed by a single worker, 7 Billion Humans has an all new language that lots of workers can all execute at the same time.
You'll be taught everything you need to know. Even useless skills can be put to work!
Feeling stressed out? There are now friendly hint and "skip" systems to facilitate your career's ascent.