8Doors: Arum's Afterlife Adventure
„8Doors” to pełna akcji platformówka w stylu Metroidvanii o wciągającej fabule na podstawie koreańskich przekazów ludowych. Zagraj jako „Arum”, dzielna dziewczyna, która z własnej woli udała się do zaświatów w poszukiwaniu duszy swego ojca, i pokieruj nią przez „osiem drzwi czyśćca” (8 Doors of Purgatory), aby rozwikłać kryjące się tam tajemnice. Pokonaj złowrogie upiory stojące na twej drodze i ratuj uciekające dusze, które potrzebują, by wskazać im drogę.
Walcz: korzystaj z płynnych kombinacji ataków i zręcznych uników, aby pokonać 36 różnych rodzajów upiorów i 21 zabójczych bossów z niepowtarzalnymi atakami.
Fabuła: powstała w oparciu o koreańskie opowieści ludowe i zawiera wiele niezapomnianych koncepcji i postaci.
Ręcznie rysowane animacje: wszystkie postacie były rysowane ręcznie, jako dwuwymiarowa animacja poklatkowa.