9 Years of Shadows
Dünya 9 yıldır derin bir karanlığa gömülü, tüm nesnelerin ve yaşayan tüm canlıların rengi çalındı. Bir zamanlar gelişmiş bir medeniyette yaşayan insanlar artık güneşin sıcaklığını, kahkahaların neşesini ve refah bir geleceğin ne demek olduğunu unuttular.
Birçok cesur ruh, uzun zaman önce terk edilen ve lanetin ilk başladığı eski yetimhane Talos Kalesi'nin bilinmeyen derinliklerine dalmaya çalıştı ama her beyhude çaba sonrasında artık boyun eğmeye alıştılar ve tüm umutlar tükendi. Sadece bir kişi umudunu yitirmedi.
Yeni ufuklara doğru yolculuğa çık. Europa'nın yerine geçerek Talos Kalesi'nin muazzam koridorlarında yiğitliğini konuştur ve halkın makus talihiyle ilgili rahatsız edici gerçekleri açığa çıkar. İyileşmek için hislerimizi kabullenmenin önemine vurgu yapan, çarpıcı bir yetişkinliğe geçiş hikâyesi... Europa ve sadık yol arkadaşı Apino'nun yol boyunca tüm zorlukların üstesinden gelmek ve başkalarına yardım etmek için birbirlerine güvenmeyi öğrenecekleri bir dostluk serüvenine başla.
Michiru Yamane (Castlevania Oyunu) ve Norihiko Hibino (Metal Gear Solid Oyunu) tarafından 432 Hz ile bestelenen, hipnotize edici ve dingin tınılardaki iyileştirici oyun müziği hem oynanışta hem de hikâyede büyük bir rol oynuyor.
Zafere giden yolda her biri etkileyici olduğu kadar ölümcül de olan sayısız düşmanla karşılaş. Ama doğru elemental zırhla Europa ve Apino, hiç de yabana atılmayacak bir güç oluyor.
Gölgelerin arasından çıkagelen yaratıkları bozguna uğratmak için elemental zırhlarını stratejik olarak değiştir.
Poseidon, Gaia ve Helios'un gücünü kullanarak bulmacaları çöz ve erişilmesi mümkün olmayan yerlere erişerek klasik Metroidvania tarzıyla iri kıyım bölüm sonu canavarlarını mağlup et.
Renkli karakterlerin, antik dünyanın göz alıcı mimarisinin ve sanki başka dünyaya ait gibi görünen resimlerin, sadece onları arayan cesur yürekleri beklediği Talos Kalesi'nin canlı ortamını keşfet. İçeride ise orayı mesken tutmuş, biyolojik ve mekanik parçalardan oluşan, güzel olduğu kadar da ölümcül düşmanlar saldırmaya hazır şekilde bekliyor. Haritayı keşfederek yalnızca buna layık bir kahramanın bulabileceği hazineleri, el yapımı manzaraları ve antik sırları bul.