911 Operator - Every Life Matters
Control the Boston riots and don’t let the Miami summer festival get out of hand. Handle EVENTS in the Free Game mode. Use the new SUPPORT function that will let you summon new units during your duty. Take advantage of two new vehicles and two new pieces of equipment designed especially for the new events.
The SUPPORT function helps you deal with critical moments by letting you summon additional units.