A Game About Digging A Hole
Grav dybt, sælg hvad du finder, opdater dit udstyr for at fortsætte din rejse længere og længere. For hver spadestik kommer du tættere på sandheden. Ingen hast, ingen regler - bare dig og eventyret under jorden.