A Game About Digging A Hole
Kop głębiej, sprzedawaj to, co znajdziesz, ulepszaj swój sprzęt, aby iść dalej w podróży. Każda łopata zbliża cię do prawdy. Bez pośpiechu, bez zasad - tylko ty i przygoda pod ziemią.