A Game About Digging A Hole
Derine kaz, bulduklarını sat, yolculuğuna devam edebilmek için ekipmanını güncelle. Her kürek darbesiyle gerçeğe biraz daha yaklaşıyorsun. Acele yok, kural yok - sadece sen ve yeraltındaki macera.