Düğmeye Basmakla İlgili Bir Oyun
Bu oyun, o kadar iyi olmasa da, HP 15-Dy1xxx'te çalışıyor. Yani bu temel çizgi olarak kullanılabilir; ve açıkçası önerilen sistem sadece üst düzey bir bilgisayardır. Buna ihtiyacın yok.