A Game's Tale
Bir fantezi dünyasında ilerleyerek desteni geliştireceğin, taktikli savaşların keyfini çıkaracağın "A Game's Tale"a hoş geldin. Birtakım sıcakkanlı karakterler ile tanışacağın bu maceran boyunca neden "oynadığımızın" sırrını keşfedeceksin.
Altı farklı yaratık sınıfı bulunuyor. Her savaşta farklı sınıflardan yaratıklar seçmen gerekecek. Her savaşta ve her karakterde farklı sürprizlerle karşılaşacağın kısa ama anlamlı bir hikâye ilgini çekiyorsa A Game's Tale tam da sana göre.