A Guidebook of Babel
A narrative-driven puzzle adventure game with the butterfly effect at its core. Board the Babel, a mysterious cruise ship that takes you on a whimsical journey to the afterlife. Use a special pen to help fellow travelers fulfill their wishes by rewriting the past.