A Guidebook Of Babel
Narracyjna gra przygodowa z łamigłówkami oparta na koncepcji efektu motyla. Wejdź na pokład tajemniczego statku Babel, który zabierze cię w dziwaczną podróż do zaświatów. Użyj specjalnego długopisu, by pomóc innym podróżnikom spełnić ich życzenia, zmieniając przeszłość.