A Guidebook of Babel
Islak bir güverteden kalabalık Merkez İstasyonu'na (Central Station), yoğun Anı Fabrikası'ndan (Memory Factory) Dev Kazan'a (Giant Boiler)... Babel'i keşfet, paniğe kapılmış insanlarla ve sert mürettebat üyeleriyle tanış ve benzeri görülmemiş aletleri ve tuhaf yaratıkları araştır!