A Guidebook Of Babel
Özünde kelebek etkisi yer alan, anlatım odaklı bir bulmaca macera oyunu. Seni yaşam sonrasında tuhaf bir yolculuğa götürecek gizemli yolcu gemisi Babel'e bin. Diğer yolcuların dileklerini yerine getirmek için özel bir kalemi kullanarak geçmişi yeniden yaz.