A Juggler's Tale
Explore a beautiful and grim world, inspired by the tone and mood of traditional fairy tales.
Abby is an artiste held captive at a circus: She spends her days entertaining the audience and her nights in a cage, longing for freedom. One day, she escapes the circus and gets to explore a mystical world.
Alas, freedom comes at a cost and Abby soon finds herself dragged into the dangers this world has to offer: In a war-torn, medieval fairytale, surrounded by ravaged, starving citizens and hunted by the relentless cut-throat Tonda, Abby has to cross raging rivers, make it through bandit camps and around traps. Her adventure is always accompanied by the lyrical rhymes of puppet master Jack, who is telling her story while holding the strings of his puppets firmly in his ever-helpful hands.
Who can Abby trust? Can she find a way to truly break free? Despite dangling from her threads, will Abby learn that she can still influence her destiny?
“(...) not all scenes will be so picturesque, but consider me fairly enchanted nonetheless.”
“Despite the brightly coloured locations and characters I observed, this tale will probably end up being more Grimm than Disney.”