A Knights Quest
Wspaniała gra akcji na epicką skalę. Graj jako Rusty – życzliwy, ale niezdarny poszukiwacz przygód, który przypadkowo doprowadza do ciągu zdarzeń mającego zniszczyć jego świat. Rozwiązuj zadziwiające łamigłówki, walcz z wymagającymi wrogami, pokonuj wielkich bossów i przemierzaj fantastyczny otwarty świat w tej wspaniałej przygodowej grze akcji.
Rusty rozpoczyna swoją przygodę tylko z zaufanym mieczem i podstawową tarczą, ale wkrótce odblokuje „Duchowe Moce” – widowiskowe zdolności, które pozwalają mu zmieniać nie tylko samego siebie, ale także otaczający go świat. Wykorzystuj niszczycielskie moce ognia, lodu i czasu do pokonywania wrogów lub rozwiązywania zagadek w otaczającym Cię świecie.