A Knights Quest
Destansı ölçekte muhteşem bir aksiyon macera. İyi kalpli, ancak yanlışlıkla kendi dünyasını yok edecek bir olaylar zincirini başlatan beceriksiz bir maceracı olan Rusty olarak oynayın. Klasik aksiyon macera oyunlarına bu cömert katkı içinde şaşırtıcı bulmacaları çözün, zorlu düşmanlarla savaşın, büyük bölüm sonu canavarlarını yenin ve fantastik bir açık dünya boyunca yolunuzu geliştirin.
Rusty, macerasına yalnızca güvenilir bir kılıç ve temel kalkanla başlar, ancak yakında yalnızca kendisini değil aynı zamanda etrafındaki dünyayı dönüştürme gücüne sahip muhteşem yetenekleri içeren "Ruh Güçleri"nin kilidini açacaktır. Ateş, Buz ve Zaman'ın güçlerinden dehşetli ölçüde yararlanın ve bunları savaşta düşmanlara galip gelmek veya çevresel bulmacaları çözmek için kullanın.