A Monster's Expedition
Najlepsi projektanci gier logicznych na świecie przedstawiają A Monster's Expedition, uroczą i relaksującą grę logiczną osadzoną w otwartym świecie zamieszkałym przez potwory, które uwielbiają uczyć się o ludziach.
Spychając drzewa, aby tworzyć ścieżki, przemierzysz setki bliskich i odległych wysp i poznasz historię „ludzkości”.
Obcuj z ludzką kulturą poprzez nowe eksponaty z wykopaliska „Human Englandland”, z których każdy opatrzony jest wnikliwymi spostrzeżeniami ekspertów!