A Monster's Expedition
Dünyadaki en iyi bulmaca tasarımcılarından bazılarının geliştirdiği A Monster's Expedition, insanlar hakkında bir şeyler öğrenmeyi seven canavarlar için şirin ve rahatlatıcı bir açık dünya bulmaca macera oyunudur.
Ağaçları devirip yollar oluşturarak "insanlık" tarihi hakkında daha fazla şey öğrenmek için yakındaki ve uzaktaki yüzlerce adayı keşfedeceksin.
"Human Englandland" kazı alanından her birine uzman yorumlarının eşlik ettiği yepyeni sergiler ile insan kültürüne kendini kaptır!