Charles Bardin ve Valentin Ducloux tarafından bestelenmiş ve kaydedilmiştir, Priscilla Cucciniello tarafından seslendirilmiştir. Pink Floyd, Jimi Hendrix ve Led Zeppelin gibi 70’lerin müziklerinden ve sanatçılarından esinlenen 26 orijinal şarkı.