A Plague Tale: Requiem - Protector Pack DLC
Get the Protector Pack to set out on the right foot in the next chapter of Amicia’s and Hugo’s journey, with bonus crafting materials, extra cosmetics for Amicia and an exclusive crossbow skin.
With more action and a far more ambitious narrative, A Plague Tale: Requiem is everything that fans could want from a sequel.
"Requiem's delicious vistas and atmospheric environments stand toe-to-toe with the visual might of many of its contemporaries"