A Plague Tale: Requiem – Protector Pack DLC
Zgarnij Protector Pack, by jak najlepiej rozpocząć kolejny rozdział podróży Amicii i Huga dzięki dodatkowym materiałom do wytwarzania, ekskluzywnym przedmiotom kosmetycznym dla Amicii i specjalnej skórce kuszy.
– Trzynaście kwiatów do włosów, które Amicia mogła znaleźć w A Plague Tale: Innocence. Zostaną one odblokowane na początku przygody.