Evinden uzakta kalan Mat, arkadaşlarına ve Nat'e dönmek için tehlikeli "Dışarısı"na göğüs germeli. Sadece bir perçinle silahlanmış halde, sevdiğine kavuşmak için yeni düşmanlarla yüzleşmeli ve ittifaklar kurmalı.
Bu dramatik ikinci sezonda Mat, hayatta kalma ve kurtarma mücadelesine giriyor. Tehlikeli ormanlar, ürpertici mağaralar ve bataklıklar boyunca Toplayıcı'ya rehberlik edin. Daha önce karşılaştığından çok daha güçlü yırtıcılarla yüzleşmeli. Yol boyunca, bu hain dünyanın zorluklarını aşmasına yardım eden beklenmedik müttefiklerle tanışır.
Sadece paslı bir perçin ve fırlatmak için çivilerle donanmış olan Mat, fare komününü dünyadaki her peynirden daha büyük bir tehditten kurtarmak için her şeyi riske atacak!