A Space for the Unbound
Akcja gry A Space for the Unbound osadzona jest w małym miasteczku zainspirowanym indonezyjskimi terenami wiejskimi z lat 90. i przedstawia ujmujące doświadczenie oparte na fabule z tętniącym życiem otoczeniem, które tylko czeka na odkrycie.
– Poznaj wiejskie tereny Indonezji i poddaj się ich relaksującej atmosferze z nutką zjawisk nadprzyrodzonych.