A Space for the Unbound
A Space for the Unbound, 90'lı yılların sonlarında Endonezya kırsallarında geçen hikâyesiyle doğaüstü güçleri olan genç bir kızla oğlanın arasındaki ilişkiyi anlatan, kaygı ve depresyonun üstesinden gelme konularının işlendiği, piksel sanatını yaşamdan kesitlerle harmanlayan bir macera oyunudur.
Liseli aşıklar Atma ve Raya'nın lise yıllarının sonunda çıktıkları kendilerini keşfetme yolculuğuna dahil ol. Varoluşlarını tehdit eden gizemli bir doğaüstü gücün aniden ortaya çıkışıyla beraber, liseli aşıklar kasabalarını araştırıp gizli sırları ortaya çıkaracak, dünyanın sonuyla yüzleşecek ve belki de birbirleri hakkında daha fazla şey öğrenecekler.
90'lı yılların Endonezya kırsalından esinlenen küçük bir kasabada geçen A Space for the Unbound, keşfedilmeyi bekleyen canlı bir çevre ile keyifli bir hikâyenin sürüklediği bir deneyim sunuyor.