A Tale of Paper: Refolded
A Tale of Paper, origami yaparak kendi şeklini değiştirebilen sihirli kağıt karakter Line'ın hikâyesini anlatan bir bulmaca platform oyunudur. Yaratıcısının hayalini gerçekleştirmek için duygusal bir yolculuğa çıkan Line'ı kurbağa, roket, kuş gibi pek çok şeye dönüştür.
Her adımı mücadeleler ve tehlikeler ile dolu atmosferik bir macerada, sevimli bir kağıt karakter olan Line'ın güzel hikâyesini deneyimle.
Origami yaparak kendi şeklini değiştirme kabiliyeti ve sıra dışı bir öyküsü olan özgün kağıt kahraman Line'ın hikâyesini deneyimle ve ardından önceki üç bölümde bir serüvene atıl.
Birbirinden güzel çevrelerde yolculuk ederken mücadelelerin üstesinden gel, bulmacaları çöz ve tehlikelerden kaçın.
A Tale of Paper'ın ardındaki kalpleri eriten hikâyeyi ortaya çıkarmak için her seviyeyi keşfet ve gizli toplanabilir öğeleri bul.