A Total War Saga: TROY – AJAX & DIOMEDES
Güçlü savunma hatlarıyla bölgeyi elinizde tutmaktan, hızlı kanat birimleriyle düşmanları pusuya düşürmeye kadar heyecan verici yeni savaş yöntemlerini deneyin.
Ünlü kahramanlar tarafından yönetilen veya efsanevi Epigonlar tarafından eğitilen özel birimleri yetiştirin.
Athena heykelini çalmaya ve Troya'yı zayıflatmaya olanak tanıyan özel bir olayı tetikleyin.