Total War Saga: TROY - AMAZONS
Harness the power of the Amazon warriors in the first DLC for A Total War Saga: TROY. Enjoy two new factions; new epic heroes Hippolyta and Penthesilea; new female-only unit rosters; three new faction mechanics; two new epic mission chains, and more!
Capture sacred regions to gather Amazon Treasures and unlock Amazon Kingdom milestones to rank up units, improve diplomatic deals and complete Royal Decrees.
You need to train your Amazons to transform them into powerful specialized units. Treasure your warriors and they will grant you victory!