A Total War Saga: TROY - AMAZONS
A Total War Saga: TROY'un ilk DLC'sinde Amazon savaşçılarının gücünü kullan. İki yeni fraksiyonun, yeni destansı kahramanlar Hippolyta ve Penthesilea'nın, yalnızca kadınlardan oluşan yeni birim listelerinin, üç yeni fraksiyon mekaniğinin, iki yeni destansı görev zincirinin ve çok daha fazlasının tadını çıkar!
Amazonlarını özelleştirilmiş güçlü birliklere dönüştürmek için eğitmen gerekir. Savaşçılarına değer verirsen zafere ulaşmanı sağlarlar!