A Total War Saga: TROY – BLOOD & GLORY
Experience A Total War Saga: TROY in even more horrifying detail with the Blood & Glory DLC! This pack introduces several new gory effects to battles and the campaign map, letting your warriors charge into the Trojan War in all its blood-soaked glory.
Once installed, these effects can be activated through the graphics menu where you can increase or decrease the level of gore.