A Total War Saga: TROY – BLOOD & GLORY
Doświadcz rozgrywki z A Total War Saga: TROY w jeszcze bardziej przerażająco szczegółowy sposób z dodatkiem Blood & Glory! Zestaw wzbogaca bitwy i mapę kampanii o nowe, niezwykle krwawe elementy — dzięki którym Twoi wojownicy będą mogli poczuć prawdziwą, nasączoną krwią chwałę wojny trojańskiej.
Po zainstalowaniu, efekty te mogą być aktywowane w menu graficznym, gdzie można zwiększać lub zmniejszać ilość krwi w grze.