A Total War Saga: TROY – BLOOD & GLORY
Blood & Glory DLC'si ile A Total War Saga: TROY'u daha da korkunç detaylarla deneyimle! Bu paket, savaşlara ve hikâye haritasına birçok yeni kanlı efekt ekleyerek savaşçılarının Truva Savaşı'na kana bulanmış ihtişamıyla akın etmesini sağlıyor.
Bu efektler yüklendikten sonra vahşet seviyesini artırıp azaltabileceğin grafikler menüsünden etkinleştirilebilir.