A Total War Saga: TROY - Mythos
Sadece insanlar ile Troya uğruna savaş başlatılamaz. Bu büyük, cesur Genişleme Paketinde senin tarafında savaşmaları için mitolojik canavarlar ve yaratıkları yetiştir, yeni fantastik muharebe alanlarında ve yenilenmiş bir sefer haritasında savaşın gidişatını değiştir. Kerberos'u - uçurumu koruyan hırçın bir yaratık - Griffon'u - göklerin kanatlı hâkimi - ve Hidra'yı - zehir ve cinnet yayan, dokuz kafalı bir yılan - bul. Troya'nın kaderine kesin olarak karar vermek için onların güçlerini kullan ve gerçek mitolojiyi tecrübe et.
Kerberos, Hidra ya da Griffon arayışındaki büyük seferlere çık! Savaşta onların gücünü kullan, onları Sefere götür ve eşsiz canavarımsı birimlerini yetiştir.
Süratli Sentorlar, gaddar Harpiler ve yeri göğü inleten Kikloplar gibi mitolojik yaratıkların yardımı ile düşmanlarını fethet.
Tanrıları memnun et ve Zeus'un Yıldırımı gibi yeni fantastik muharebe kabiliyetleri kazan.