A Total War Saga: TROY
Homeros'un romantizm ve savaş konulu İlyada destanından ilham alan A Total War Saga: TROY, Troya Savaşı'nın tarihî dönüm noktalarına odaklanarak daha önce hiç olmadığı gibi canlandırıyor.
Ünlü savaşçı Akhilleus, soylu muhafız Hektor, şımarık prens Paris ve intikamcı kral Menelaos dâhil sekiz ikonik kahramandan biri olarak Troya krallığını kurtarmak veya fethetmek için savaş.
Total War'un büyük, sıra tabanlı imparatorluk yönetimi ve olağanüstü gerçek zamanlı savaşlarıyla, eylemlerin savaşın gidişatını değiştirebilir. Tunç Devri'ndeki Akdeniz'i çarpıcı bir şekilde yansıtan bu geniş bölgeyi fethederken strateji, devlet yönetimi, diplomasi ve topyekûn savaş ile imparatorluğunu kur.