A Way Out
Brothers – A Tale of Two Sons'ın yapımcılarından, hapishaneden kaçmaya çalışan iki mahkumdan birini kontrol edeceğiniz özel bir ortak macera oyunu A Way Out.
Nefes kesen firar girişimi, daha önce gördüklerinize veya oynadıklarınıza benzemeyen, sürpriz ve duygusal bir maceraya dönüşüyor.
Oyuncular, hapishaneden kaçarak özgürlüğe kavuşmak için iş birliği yapan Leo ve Vincent adlı iki ana karakterden birini kontrol edecek.
LEO - Kaçış konusunda yetenekli bir mahkum olan Leo, arkadaş olmak için uygun bir tip değil. Engel ne olursa olsun Leo elini kirletmeye ve işi yapmak için ne gerekiyorsa yapmaya istekli.
VINCENT - Hapishane otobüsünden yeni çıkmış olsa da Vincent firar etmeye kararlı. Kıvrak zekası ve kaybedecek hiçbir şeyi kalmamasıyla, hapishanenin içinde veya dışında hiç kimse tarafından hafife alınmaması gerektiğini kanıtlayacak.
Tamamen yabancı birisiyle hapisten firar etmek ideal bir durum olmasa da Leo ve Vincent'ın bunu sorgulama lüksü yok. Özgürlük yaklaştıkça, diğer tarafa geçmek için birbirlerine güvenmeyi öğrenmek zorunda kalacaklar.