Aaero2: Black Razor Edition
Experience an exhilarating on-rails rhythm shooter where you trace ribbons of light, releasing the energy in the music while speeding through stunning alien environments and aiming to perfect your highest score!
Experience an exhilarating on-rails rhythm shooter where you trace ribbons of light, releasing the energy in the music while speeding through stunning alien environments and aiming to perfect your highest score! Fly solo or go B2B with a friend, unleashing devastating missiles and raining cannon fire to the beat of the Black Razor Records and Monstercat soundtrack.
The Black Razor Edition features tracks, custom levels and environments inspired by the hit game Arcade Paradise and beyond! Experience the ultimate rhythmic journey as you explore new levels and immerse yourself in the unique soundscapes that Lania Kea and other artists bring to life through their enchanting pop melodies, dynamic dance beats, and radical rock anthems!
Aaero2 is the sequel to the critically acclaimed Aaero (2017) and in this Black Razor Edition, you get both special edition Music Packs: Arcade Paradise and Lania Kea.
Experience the adrenaline surge with the iconic title track from “Arcade Paradise” by Ivar & The Horde, the rhythmic rave of ""Joystick"" by Kieron Pepper, and the captivating ""Euphoria"" by Ben Pickersgill!
Her unique blend of 80s synth, dreampop, and ethereal, earthy tones will pull you deep into the rhythmic ride.
Time your missiles to the metronome for extra impact. Master the rhythm and hunt for the high score in online leader boards!
Battle against gigantic creatures, aliens, and robots, hone your twin-stick shooter skills to blasting beats!
Complete daily goals for that bonus XP, Aaero2 is full of surprises and reasons to dig deeper.