ABZU
Zanurz się w ekscytującym podwodnym świecie pełnym tajemnic, życia i kolorów. Jako Nurek wykonuj zwinne akrobacje, korzystając z płynnego sterowania. Odkryj setki niepowtarzalnych gatunków opartych na prawdziwych stworzeniach i nawiąż silną więź z obfitą fauną morską. Wchodź w interakcje z ławicami tysięcy ryb, które proceduralnie reagują na Ciebie i inne stworzenia, w tym drapieżniki. Rozkoszuj się epickimi widokami oceanicznych głębin i odkrywaj ekosystemy odwzorowane z niebywałym przywiązaniem do szczegółów. Udaj się w podróż do serca oceanu, gdzie w zapomnieniu spoczywają starożytne sekrety. Ale miej się na baczności — w głębinach czyha niebezpieczeństwo. „ABZÛ” to słowo znane z najstarszych mitologii; AB oznacza wodę, a ZÛ wiedzieć. ABZÛ to ocean mądrości.