Achilles: Legends Untold
Achilles: Legends Untold is an action RPG featuring souls-like combat mechanics, set in the mythical world of ancient Greece, where you assume the role of the fearless warrior, Achilles.
Dive into a world where mastering combat, from defense tactics like blocking and evading to a wide array of attacks, is the key to success. If you fall in battle, rise again, enhance your hero's skills, try a different tactic, and venture forth once more.
Select your ideal weapon, from wielding a one-handed sword and an axe in the other, to the might of two-handed swords. Equip a set of powerful special attacks, craft a handful of grenades from gathered ingredients, and charge into battle.
Engage in battles against foes utilizing an innovative GAIA (Group AI Action) system. Your adversaries exhibit unscripted interactions with one another, enabling coordinated attacks, often making strategic use of their environment.