Active Soccer 2023
Eksplozywna rozgrywka z lat 90. wraca! Active Soccer 2023 to emocjonująca rozgrywka z lat 90., oferując szybką akcję i zaskakującą rozgrywkę z łatwymi do opanowania/trudnymi do opanowania kontrolami.
Active Soccer 2023 oferuje kompletny tryb kariery, w którym można uczestniczyć w wielu międzynarodowych ligach, pucharach i mistrzostwach. Wyobraź sobie, że jesteś menedżerem drużyny z piątej dywizji Anglii - masz budżet i twoim celem jest awans do wyższych dywizji, kupując zawodników, tworząc taktyki, zarządzając drużyną i grając w prawdziwe mecze!