Adios
Adios is a cinematic first-person game about sticking to a complicated decision.
You're a pig farmer in Kansas. It's October. Cold, crisp mornings are the norm, and you have decided that you're no longer okay with letting the mob use your pigs to dispose of bodies. When your old friend - a hitman - arrives with his assistant to deliver another body, you finally screw up the courage to tell them that you're done.
NVIDIA GTX 560/AMD Radeon 6870 or equivalent (Integrated graphics not supported)