Adorable Adventures
Orman yangını sonrası ailesine kavuşmak için burnunu nasıl kullanacağını öğrenmek zorunda kalan meraklı yavru yaban domuzu Boris olarak oyna. Bu sıcacık hayvan macerasında manzaraları keşfet, kokuların izini sür ve doğayla yeniden bağ kurup saklı sırları açığa çıkar.
Adorable Adventures rahatlatıcı bir üçüncü şahıs keşif oyunudur. Bu oyunda bir orman yangını sonrası ailesinden ayrı düşen, ailesine kavuşmak için burnunu nasıl kullanacağını öğrenmek zorunda kalan meraklı yavru yaban domuzu Boris olarak oynarsın.
Fransa'nın güneyindeki Cévennes Milli Parkı'ndan ilham alan, detaylarla bezeli göz alıcı ortamlarda dolaş. Acele etmeden sakin atmosferin ve doğanın dinlendirici seslerinin tadını çıkar.
Kokuların izini sürüp kaynaklarını bulmak için Boris'in giderek gelişen koku alma yetisini kullan. Öğrendiğin kokuları filtreleyerek parkta dolaş ve heyecan dolu keşifler yap.
Uyarlanabilir anlatım ve tam seslendirme eşliğinde, park görevlisi Maxime'in rehberliğinde Boris'in gelişim ve kendini keşfetme yolculuğuna çık.
Parktaki tüm kokuların izini sürüp toplayarak Maxime'in günlüğündeki el yazısı notların kilidini aç ve Boris'i sevimli aksesuarlarla süsle!