Aeon Must Die! - Original Soundtrack
Get the Aeon Must Die! soundtrack and immerse yourself in the thumping synth madness of Aeon’s fury and the futuristic city of Pantheon. Available in MP3 and FLAC formats. Experience a unique beat ‘em-up introducing breakneck risk-reward gameplay, innovative AI and tactical fighting, all packaged in an incredible art style.
Get the Aeon Must Die! soundtrack and immerse yourself in the thumping synth madness of Aeon’s fury and the futuristic city of Pantheon. Relive the highs and lows of the betrayed emperor’s vengeful journey to seize back power with this huge OST composed by Aleksandr Gurjev, David Shaw and Mark Anderson.