Aeon Must Die! - Oryginalna ścieżka dźwiękowa
Zdobądź ścieżkę dźwiękową do gry Aeon Must Die!, poczuj furię Aeona i wciągnij się w futurystyczne miasto Pantheon w pulsującym szaleństwie syntezatorów. Przeżyj wzloty i upadki zdradzonego imperatora na jego drodze do zemsty i odzyskania władzy, z epicką ścieżką dźwiękową Aleksandra Gurjeva, Davida Shawa i Marka Andersona.