Aeon Must Die! – Orijinal Oyun Müzikleri
Aeon Must Die! oyun müziklerini al ve Aeon'un öfkesi ile fütürist şehir Pantheon'ı yansıtan görkemli çılgın synth parçalarına kendini kaptır. MP3 ve FLAC formatlarında mevcut. Çok hızlı, oynanışıyla yüksek risk yüksek ödül sunan, yenilikçi yapay zekâ ve taktiksel dövüşün muhteşem bir sanat tarzıyla birleştiği eşsiz bir beat-em-up oyununu deneyimle.
Aeon Must Die! oyun müziklerini al ve Aeon'un öfkesi ile fütürist şehir Pantheon'ı yansıtan görkemli çılgın synth parçalarına kendini kaptır. Aleksandr Gurjev, David Shaw ve Mark Anderson tarafından bestelenen bu devasa Oyun Müzikleri ile ihanete uğrayan imparatorun tekrar güce kavuşmak için çıktığı inişli çıkışlı intikam yolculuğunu tekrar yaşa.