Aeon Must Die! - Wrathful King Set
Zostań nieusuwalnym władcą z pomocą zestawu „Wrathful King Set”! Ta postać z innego życia zapewnia Aeonowi wygląd odzianego w nieodłączny pancerz starożytnego wojownika. Kup ten zestaw, aby odblokować możliwość zmiany wyglądu Aeona i ścigacza w grze!