Aeon Must Die! - Wrathful King Set
Başka bir hayatında Aeon birçok galaksiyi koruyan çok güçlü ve korkulu bir muhafızla birleşti. Bu birleşme ona, durdurulamayan bir zırh giymiş, bitmek bilmeyen hiddete sahip kadim bir savaşçı görünümü verdi.