Deluxe Edition
Aerial_Knight's Never Yield + Ścieżka dźwiękowa: Zagraj jako Wally. Tajemniczy bohater, który odzyskał to, co zostało mu odebrane. Miejmy nadzieję, że biegasz szybciej niż twoi wrogowie. Ujawnij prawdę i spróbuj odkryć, co ich spotkało.