Deluxe Edition
Aerial_Knight's Never Yield + Oyun Müzikleri: Wally'nin yerine geç. Geçmişinde kaybettiğini yeniden kazanmış gizemli bir karakter. Umarım rakiplerini geride bırakabilecek kadar hızlısındır. Gerçeği ortaya çıkar ve başlarına gelen gizemi ortaya çıkarmaya çalış.