Aeterna Noctis - Artistic Map
The artistic map of Aeterna Noctis shows the entire world of the game at maximum quality. The Wasteland of the Fallen, the Ascension Cave, the Infinite Sea... This is the game map brought to life.
The map is an artistic representation of the world of Aeterna and is the path that the King of Darkness has followed in his quest to reclaim the throne. All the game areas are represented in great detail. Get the atlas of Aeterna!
The artistic map of Aeterna Noctis shows the entire world of the game in high quality.